به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان در سخنرانی روز جهانی قدس در مصلای نماز جمعه شهرستان فردیس، افزود: امروز جبهه مقاومت از هر زمان دیگر قوی‌تر و پیروزتر شده و دشمن از این موضوع نگران است.
وی با اشاره به اینکه امروز نیز دوراندیشی امام راحل در نامگذاری روز قدس برای حمایت مظلوم فلسطین بیش از پیش آشکار است، افزود: احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین حرکتی بزرگ و ارزشمند برای اتحاد بین امت اسلامی است.
این نماینده مجلس در ادامه گفت: اگر ملت ایران پشت سر رهبری حرکت کند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.
وی با اشاره به پیشینه تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: در سال 1918 میلادی دولت های استعمارگر فرانسه،انگلیس و آمریکا منطقه خاورمیانه را بعد از پایان جنگ جهانی دوم تقسیم کردند و کشورهای جدیدی را به وجودآوردند که رژیم غاصب نیز در بین آنها قرار داشت.
وی اظهار داشت: این رژیم غاصب با هدف ایجاد تفرقه و کنترل کشورهای اسلامی و با حمایت استکبار و نظام سلطه ایجاد و توسط قدرت های شرق و غرب به رسمیت شناخته شد.
اکبریان گفت: خاورمیانه منطقه حساسی است، 60 درصد گاز و نفت جهان در خاورمیانه است و سه گلوگاه مهم دنیا که بیش از 70 درصد راه های دریایی دنیا از این منطقه عبور می کند، در این منطقه قرار دارد.
وی افزود: یک صد سال از تقسیم خاورمیانه می گذرد و در این چند سال گذشته یک روز بدون جنگ وجود نداشته است، برای اینکه رژیم اشتغالگر قدس برای تامین منافع خود نیاز به جنگ، درگیری و بحران آفرینی دارد.
نماینده مردم کرج گفت: برای اینکه بتوانند از رژیم اشتغالگر قدس حمایت و این رژیم را حفظ کنند در کشورهای اسلامی هر روز جنگ و درگیری برپا می کنند، این رژیم از جنایتکارترین رژیم های دنیامحسوب می شود اما می بینید که یک بار حقوق بشر این رژیم را محکوم نکرده است.
اکبریان افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل جبهه سازش جبهه مقاومت شکل گرفت، جبهه سازش خود را پیروز میدان می دانست اما ملت ها به جبهه مقاومت تازه شکل گرفته جذب شدند، حماس، حزب الله لبنان و گروه های جهادی تشکیل شد و پرچم اسلام را بدست گرفتند.
وی با اشاره به اینکه طبق گزارش مراکز تحقیقاتی صهیونیست ها، در صورت درگیری ایران و اسرائیل، رژیم صهیونیستی برای همیشه نابود خواهد شد، گفت: رژیمی که با ظلم و ستم بنا شده باشد، دوام نخواهد آورد و اسرائیل در حال فرو پاشی است.
اکبریان افزود: جبهه استکبار فشارهای اقتصادی و تحریم های بیشتری را بر علیه ایران اعمال می کند زیرا که مرکز ثقل جبهه مقاومت ایران اسلامی است.
اکبریان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی باید در کشور محقق شود و حمایت از کالای ایرانی در سرلوحه کارها قرار گیرد تا از این شرایط به خوبی عبور کنیم.
به گزارش ایرنا، مردم روزه دار شهرستان فردیس با شرکت در راهپیمایی روز قدس با شعارهای مرگ بر امریکا و اسرائیل جنایت های این رژیم را محکوم کردند.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.