دکتر مهرداد بابایی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: دراین مدت یک هزارو 574 نفر براثر سوانح رانندگی در معابر و جاده های استان مصدوم شدند که یک هزارو 253 نفر پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی انتقال یافتند و مابقی در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.
وی ادامه داد: تعداد مصدومان حوادث دیگر مانند سقوط از ارتفاع ، سوختگی و ... در استان البرز طی این مدت 6 هزارو 996 نفر بود که 3 هزارو 166 نفر با آمبولانس های اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اظهار داشت: در اردیبهشت ماه امسال 6 هزارو 161 نفر با مشکلاتی مانند بیماری های قلبی ، تنفسی ، زنان و بارداری، سکته و ... درالبرز از خدمات درمانی پیش بیمارستانی برخوردار شدند.
بابایی گفت: اورژانس البرز در اردیبهشت ماه امسال پاسخگوی 66هزارو 24 تماس تلفنی مردم بود که بخشی از این تماس ها به ماموریت های امدادی و مابقی مشاوره بود.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با اشاره به اهمیت خدمات امدادگران موتورسوار اورژانس در
استان افزود: از مردم انتظار داریم با این امدادگران در مواقع ضروری همکاری بیشتری کنند.
وی بیان داشت : با توجه به مشکلات ترافیکی و ضرورت امداد رسانی به موقع به بیماران و حادثه دیدگان، مرکز فوریت های پزشکی ، تیم های امدادی موتورسوار را در بخشی از ماموریت ها به محل های حوادث اعزام می کند که خدمات این موتورلانس ها بسیار حیاتی است.
بابایی گفت: دراردیبهشت ماه امسال ، موتورلانس های اورژانس البرز338 ماموریت را با موفقیت انجام دادند.
استان البرز به خاطر جمعیت میلیونی و قرار گرفتن در مسیر مسافران 15 استان کشور به لحاظ امدادی از اهمیت بالایی برخوردار است.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.