استاندار البرز گفت: مدیرانی که در این نظام قبول مسئولیت کرده‌اند باید جهادی در راه تحقق اهداف نظام و برنامه‌های دولت وارد میدان عمل شوند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در سمینار فرمانداران که در حوزه استاندار برگزار شد؛ با اشاره به وضعیت خاص منطقه و کشور افزود: اکنون فشارهای اقتصادی بر کشور حاکم است که ضرورت توجه ویژه به تمامی بخش ها از سوی مسئولان بیش از پیش وجود دارد.

وی ادامه داد: زمانی که در نظام جمهوری اسلامی قبول مسئولیت می‌کنیم باید جهادی وارد میدان کار و تلاش شویم تا موجبات رفاه و آرامش مردم را فراهم کنیم.در این برهه حساس، مدیران باید درصدد نظارت جدی بر امور باشند و با پیشگیری از خلا های احتمالی، سد راه سو استفاده معاندان باشند.

استاندار البرز با تاکید بر لزوم تعامل، همراهی و هم افزایی مجموعه استان برای پیشبرد رشد و توسعه البرز افزود: بر این اساس مدیران استان باید با هم‌پوشانی و جدیت، نسبت به حل و فصل مشکلات و موانع اقدام کنند.

وی به توزیع بودجه و اعتبارات در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بودجه با محدودیت هایی مواجه است از این رو باید با صرفه جویی و اعمال درست اعتبارات، حداکثر بهره برداری را از منابع موجود داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.