به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز: دکترمحمدعلی نجفی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی سرداران شهید که صبح یکشنبه در حوزه استاندار تشکیل شد، با بیان اینکه شان، منزلت، ایثار و رشادت های شهدا بر هیچ کس پوشیده نیست افزود: همه ما افتخار حضور در دوران دفاع مقدس را داشته و یا اکنون توفیق برپایی این کنگره را برای پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران داریم.

وی فرصت برگزاری کنگره سرداران شهدا را فرصتی مغتنم برای مجموعه استان دانست و ادامه داد: برای این امر عزم جدی داشته و از تمام ظرفیت های استان استفاده خواهیم کرد.

نجفی به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به شرایط حساس کشور اشاره کرد و گفت: اکنون دور این میز جمع شده و با تقسیم وظایف، متعهد می شویم که به نحو مطلوب ایفای نقش داشته باشیم.

وی افزود: البرز سبقه ارزشمندی در دوران دفاع مقدس دارد که بر این اساس با برگزاری چنین کنگره ای به نوعی مقام شامخ شهدا، ایثارگران و آزادگان این استان نیز ارج نهاده می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: در این کنگره می توان با تبیین و تشریح سلحشوری های دلاورمردان، فضای ایثار و از خودگذشتگی را برای تمامی اقشار جامعه و بویژه جوانان، تداعی کرد.

وی گفت: جلسات برگزاری کنگره سرداران شهید با روند عملیاتی و اجرایی پیش می رود تا در موعد مقرر تمامی برنامه ها اجرایی شده باشد.

نجفی افزود: همچنین شهرداری باید توجه داشته باشد که شهر تنها با اقدامات ظاهری زیبا نمی شود بلکه با اقدامات فرهنگی و ترویجی، چهره معنوی شهر نیز زیبا خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون با توجه به شرایط موجود از شهرداری بیشتر در حوزه اقدامات سخت افزاری انتظار همکاری داشته و بخش های فرهنگی را در دستور تکالیف سایر دستگاه ها قرار داده ایم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 930359
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.