سرهنگ حسنعلی فیروزخواه در گفت‌وگو ی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه کش‌روزنی، از برخی از مغازه‌ها و مراکز خرید در سطح شهر کرج، دستگیری سارق در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: ماموران کلانتری ۱۶ حصارک با گشت‌زنی‌های نامحسوس و انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته در محل‌های وقوع سرقت، موفق به شناسایی تصویر فرد و خودرویی شدند که در تمامی سرقت‌ها وجود داشت.
وی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم و تحت نظر قرار دادن ترددهای وی، در نهایت هنگامی که نامبرده سوار بر خودرو‌اش قصد خروج از منزل را داشت دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
سرهنگ فیروزخواه عنوان کرد: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر ۱۷ فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به ۳ نفر مالخر اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج درباره شیوه و شگرد سرقت‌ها بیان کرد: سارق با مراجعه به فروشگاه‌های ابزار ساختمانی، الکترونیکی و مواد غذایی از فروشنده می‌خواست که کالایی را برای وی بیاورد و بعد از این که فروشنده وسایل را روی پیشخوان می‌گذاشت، مجددا وی را جهت آوردن وسیله دیگری می‌فرستاد و در این فرصت وسایل روی پیشخوان را سرقت کرده و با استفاده از خودرو پرایدی که در اختیار داشت به سرعت از آن مکان متواری می‌شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 924397
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.