حسن مهرانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقه با هدف تکریم از خیرین مدرسه ساز، ترویج روحیه ایثار، گذشت، تقویت روحیه معنوی و مشارکت افراد جامعه در امر مقدس مدرسه سازی اجرا شد.
وی بیان داشت: در این مسابقه فرهنگی آموزشی دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی شرکت کردند تا به زبان قلم آنچه را که در مورد واژه خیر در ذهنشان نقش بسته است را به رشته تحریر درآورند.
مهرانی به محتوای برخی دلنوشته ها اشاره کرد و گفت: نوشته های معنادار دانش آموزان بیانگر آن است که قشر آینده ساز دل در گرو این سرزمین دارد و برای توسعه علم و فرهنگ از واژگان استمداد می طلبند.
وی با بیان اینکه رضا سلیمانی نسب از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج رتبه اول کشوری دلنوشته را کسب کرد، یاد آور شد: نرگس محمدی قیداری ، ستایش نوری، فاطمه ولی نیز به ترتیب رتبه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
مهرانی ادامه داد: اثر دانش آموزان مدارس استثنایی البرز نیز به نام های حافظ زارعی و محمد حسین بیات در انشاء نویسی برتر شناخته شد.
وی از شمیم شمسی، محمد فاضل مراد آبادی ، هلیا نصیری ، مریم علیزاده و محمود مهدی پور به عنوان منتخبان المپیاد و نخبگان مدارس خیر ساز در البرز یاد کرد.
وی تاکید کرد: در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان البرز از دانش آموزان منتخب در دلنوشته ای به خیر مدرسه ساز که روز فردا یکشنبه در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده کرج برگزار می شود ، تجلیل به عمل می آید.
در این مسابقه 200 دانش آموز از مدارس البرز شرکت کردند که در مرحله کشور 12 دلنوشته دانش آموزی حائز رتبه برتر کشوری شد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.