به گزارش ایرنا، سیروس شفقی روز پنجشنبه در بازدید از ایرنا مرکز البرز، افزود: امروز باید هرچه بیشتر تلاش های دولت و مسئولان نظام را برای مردم اطلاع رسانی کرد.
وی ادامه داد: انتقادات سازنده نیز در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار دارد چراکه این نوع انتقادات به مسئولان کمک می کند تا ضمن آسیب شناسی، اقدامات موثرتری را برای توسعه و پیشرفت کشور در پیش گیرند.
شفقی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید تعامل بیشتری را با رسانه ها برقرار کنند و از ظرفیت رسانه ها برای آگاهی بخشی به مردم دربیان عملکرد ها باید بهره برد.
وی در ادامه ایرنا را در اطلاع رسانی از فعالیت ها و موفقیت های دولت موفق خواند و افزود: امروز شاهد تحقق بسیاری از شعارها و وعده های دولت هستیم که باید اطلاع رسانی لازم را دراین زمینه داشت.
معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: عده ای به ویژه رسانه های معاند نظام در تلاش هستند تا دولت و نظام را ناکارآمد نشان دهند درحالی که همه واقف به این نکته مهم هستیم تلاش های خوبی شده که باید اطلاع رسانی شود.
فرماندار ویژه کرج گفت: همراهی با افراد و مجموعه هایی که امروز با اطلاع رسانی به مقابله جنگ نرم دشمن پرداخته اند، ضرورتی انکارناپذیراست.
دراین دیدار بر تعامل هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی با رسانه ها تاکید شد.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.