به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی اکبر موسوی روز سه شنبه در نشست دبیران اقامه نماز ادارات کل استان که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، افزود: هر ساله ادارات کل البرز، در زمینه اقامه نماز با ارائه مستندات مورد ارزیابی قرار می گیرند که نتیجه این ارزیابی ها به استانداری، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و سازمان مدیریت برنامه و بودجه ارسال می شود.
وی دربخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: قهرمانان ورزشی می توانند الگوهایی بسیار شایسته و اثرگذار برای ترویج نماز در بین جوانان باشند.
موسوی افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در ورزش و جوانان برای ترویج نماز وجود دارد و معتقدیم دراین برهه زمانی ورزشکاران جزو بهترین و مؤثرترین الگوها برای جوانان هستند.
وی ادامه داد: نماز یا سجده شکر یک ورزشکار در مسابقات ورزشی بسیار تاثیر گذارتر از ساعت ها صحبت و سخنرانی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز گفت: تمام مسئولان ادارات و دبیران اقامه نماز وظیفه دارند این مهم را جدی گرفته و برای پر رنگ تر شدن آن تلاش کنند، چرا که علاوه بر اجر معنوی، برپایی نماز جماعت در ادارات موجب همدلی بیشتر بین کارکنان نیز می شود.
امیر غفرانی افزود: ارتباط صمیمی ائمه جماعت ادارات با پرسنل و کارکنان نیز می تواند نقش اثرگذاری در برپایی و پر رنگ تر شدن این فریضه ی الهی ایفا کند.
استان البرز بیش از 130 هزار ورشکار ساماندهی شده، دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.