مجید دودانگه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازارچه در غرفه های متعدد با همکاری بخش خصوصی و برای جلوگیری ازسد معبر دستفروشان راه اندازی شد.
وی ادامه داد: طرح ساماندهی دستفروشان از نیمه دوم امسال آغاز شده و با جدیت ادامه دارد.
سرپرست ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت:این اقدام از یک‌ سو برای تسهیل ترددها در معابر که به‌خاطر خریدهای شهروندان پیش از آغاز سال جدید افزایش می یابد، صورت می گیرد و از سوی دیگر به‌دلیل افزوده شدن اعلام نارضایتیی ها توسط مردم به واسطه حضور دستفروشان است.
این مسئول افزود::امیدوارم برای جلوگیری از دستفروشی و سد معبر با همکاری و تعامل تمامی شهروندان و دستگاههای خدمت رسان، نظیر دستگاه قضایی، فرمانداری، نیروی انتظامی، اصناف ، راهنمایی و رانندگی و دیگر دستگاه‌های ذیربط بتوانیم در جهت ساماندهی دستفروشان در سطح شهر اقدامات اساسی انجام دهیم.
دودانگه افزود:برنامه ریزی برای ساماندهی دستفروشان در حالی اجرا می شود که می کوشیم از افزایش کسبه غیرمجاز جلوگیری کنیم.
وی بیان کرد: توزیع امکانات رفاهی و ارائه خدمات بهینه یکی از تمهیدات سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری برای جلوگیری از ترافیک و سد معبر است.
وی یادآور شد:به منظور ساماندهی دستفروشان و تأمین مایحتاج شهروندان، اقشار آسیب پذیر و یا دستفروشانی که به صورت سد معبر در سطح منطقه مشغول فعالیت هستند برای فروش محصولات خود در این بازارچه مستقر شدند و شهروندان می توانند با مراجعه به این بازارچه مایحتاج خود را تامین کنند.
7410/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.