اکبر حیدری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این جشنواره با همکاری خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بهار 97 برگزار می شود.
وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد همدلی بین اهالی رسانه و مسئولان استان و ارتقای محتوا و پیشرفت اصحاب قلم، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ای و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه ای استان است.
حیدری گفت: براین اساس خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند از هم اکنون تا 18 فروردین ماه 97 آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند.
وی بیان داشت: طبق مقررات آثاری در جشنواره شرکت داده می شوند که در فاصله زمانی 18 اسفند ماه 96 لغایت 18 فروردین 97 در یکی از نشریات سراسری، استانی، خبرگزاری ها یا پایگاه های خبری منتشر شده باشد.
وی با بیان اینکه هر متقاضی می تواند در یک تا 3 بخش اثر ارائه دهد، اظهار داشت: آثاری در جشنواره پذیرفته می شود که اصل صفحه منتشره و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد و در صورت عدم درج نام در آثار ارسالی، اثر باید ممهور به مهر و امضای شخص مدیر مسئول نشریه باشد.
حیدری گفت: تمام روزنامه نگاران شاغل و آزاد استان که در مطبوعات غیر سراسری‌( منطقه ای، استانی و محلی) و همچنین نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استانی فعالیت دارند می توانند در جشنواره شرکت نمایند.
وی افزود: جشنواره در بخش نگاه بهاری در 7 قسمت تیتر، مقاله، سرمقاله و یادداشت، خبر، مصاحبه، عکس و گزارش برگزار می شود.
اختتامیه جشنواره بهاری مطبوعات استان البرز، اول اردیبهشت ماه سال آینده است.
استان البرز حدود 75 نشریه سراسری ، محلی ، پایگاه خبری و خبرگزاری دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.