به گزارش ایرنا، اسفندیار قارلقی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان فردیس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: 4 اکیپ بازرسی اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت در دو شیفت صبح و بعداز ظهر، از واحدهای صنفی شهرستان فردیس بازرسی می کنند.
وی اظهار داشت: به تمام واحد های صنفی اعلام شده است که بر روی لوازم فروشی درج قیمت داشته باشند و حتما برای شهروندان فاکتور فروش صادر کنند و براساس سودی که سازمان حمایت از مصرف کنندگان اعلام کرده است، قیمت گذاری داشته باشند.
وی در خصوص تنظیم بازار شب عید، تاکید کرد: طی هماهنگی های انجام شده با اداره جهاد کشاورزی، یک نوع برنج هندی با قیمت هرکیلو 5 هزار و 600 تومان، قیمت مرغ و گوشت با کاهش 25 درصدی قیمت روز، هر شانه تخم مرغ با قیمت 12 هزار و 600 تومان در فروشگاه های مختلف سطح شهر و نمایشگاه های بهاره عرضه می شود.
وی از استقرار 14 جایگاه سیار عرضه میوه شب عید در سطح شهرستان فردیس خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده 157 تن پرتقال و 120 تن سیب در جایگاه های عرضه میوه به شهروندان عرضه می شود و کمبودی در عرضه میوه شب عید نخواهد بود.
قارلقی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی واحد های صنفی، تخلف مربوطه را با شماره 124 حوزه بازرسی اتاق اصناف اطلاع رسانی کنند.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.