نوید اسکندری شامگاه جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به افزایش خریدهای نوروزی و ضرورت تامین مایحتاج مردم ، تمام روزبازارهای شهرداری کرج موظف به توزیع نیازهای ضروری مردم با قیمت مصوب شده اند.
وی گفت: با شروع اسفند ماه و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال طرح ویژه تشدید برخورد با غرفه های میادین میوه و تره بار شهرداری کرج توسط تیم های بازرسی این سازمان آغاز شده است.
معاون اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت:بازرسان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی کرج روزانه قیمت و کیفیت محصولات غرفه های بازار روزهای میادین میوه و تره بار را رصد می کنند.
وی تصریح کرد:بر این اساس کمیته‌ای برای ساماندهی و نظارت بر غرفه های میادین میوه و تره‌بار تشکیل شد.
این مسئول یادآور شد:تیم های ویژه بازرسی بصورت مستمر بر روند فعالیت میادین میوه و تره بار به خصوص در بحث قیمت عرضه کالا و محصولات کشاورزی دراین مراکز، نظارت دارند.
اسکندری با بیان اینکه از زمانی که محصول وارد میدان می‌شود کار نظارتی ما آغاز می‌شود، افزود:در راستای اجرای طرح تشدید نظارت برای ساماندهی میادین میوه و تره‌بار اقداماتی را آغاز کردیم که با این کار شاهد بهبود در شبکه تولید، تامین، توزیع و مصرف میوه‌ها و سبزی و صیفی جات خواهیم بود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.