به گزارش ایرنا، سردارعلی مویدی روز دوشنبه در نشست شورای مواد مخدر استان البرز افزود: امروز در دولت ' تدبیر و امید' تابلوی شفاف برای مبارزه و کنترل اعتیاد تعریف شده است .
وی تاکید کرد: در بحث اعتیاد پس از درمان باید زمینه اشتغال را برای بازگشت سالم این افراد به جامعه فراهم کرد و موضوع زنان معتاد نیز بصورت ویژه دنبال شود.
وی به مشکلات استان البرز در باب مقابله با اعتیاد پرداخت و گفت: این استان به علت نداشتن برخی از زیر ساخت ها ، جمعیت بالا و نزدیکی به پایتخت از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی ادامه داد: دربخش پیشگیری از مواد مخدر دراستان البرز نهایت همکاری را داریم و درحوزه درمان اعتیاد نیز آماده حمایت بیشتر هستیم.
وی با قدردانی از تلاش های مثمرثمر استاندار البرز و سایردستگاه های اجرایی دربحث اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر افزود: علاوه بر موضوع اعتیاد درسایر موضوعات از جمله مباحث امنیتی ، اجتماعی دو استان البرز و تهران به مسایل گره خورده دارند .
وی گفت: اگر در تهران یک نسخه برای کنترل اعتیادپیچیده می شود شبیه به آن در البرز باید درنظر گرفته شود.
وی اضافه کرد: البته این مهم بستگی به استقبال و مدیریت استان دارد و با توجه به اینکه اعتیاد یک پدیده ای است از مساله گذشته تبدیل به معضل شده و دنیا را هم دچار مشکل کرده باید توجه ویژه ای به این موضوع مهم اجتماعی داشت.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.