ابوالفضل اینانلو عصر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس، ضمن تشکر از برنامه های 22 بهمن که توسط آموزش و پرورش اجرایی شد، اظهار داشت: در زمان حاضر مدیریت آموزش و پرورش فردیس با ناحیه دو شهرستان کرج است که باید هر چه سریعتر این ساختار اصلاح شود.
وی ادامه داد: از حدود 92 هزار دانش آموز زیر پوشش ناحیه 2 آموزشی کرج حدود 85 هزار دانش آموز آنها در مقاطع مختلف تحصیلی فردیسی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختلاف نظر ها در رابطه با تقسیم بندی شهرستان فردیس و مرزبندی در این شهرستان، بیان کرد: مقرر شد این موضوع اصلاحیه بخورد و با همکاری استانداری طرح جدید را به وزارت کشور ارسال کنیم.
فرماندار فردیس گفت: باید برای آموزش و پرورش فردیس تدبیری داشته باشیم تا با اصلاح مرز بندی بتوانیم ساختمان فعلی آموزش و پرورش ناحیه دو را برای آموزش و پروش شهرستان فردیس نیز در نظر بگیریم تا علاوه بر تسریع در انجام فعالیت ها در جهت اقتصاد مقاومتی گام برداشته باشیم.
وی افزود: باید نگاه ویژه ای به مجموعه آموزش و پرورش داشته باشیم تا این مجموعه بدون دغدغه به مسئله آموزش و تربیت نسل جوان بپردازد.
وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان فردیس اظهار داشت: همه ما موظف هستیم همسو و همراه آرمان و اهداف شهدا اقدام کنیم و یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.
7413/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.