به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،علی سلطانی مقدم اظهار داشت: هیچ نقطه آبگیری در منطقه 1 وجود ندارد و مدتی پیش، پس از اتمام بارندگی، لایروبی تمام کانال ها و منهول ها انجام شد.

وی افزود: طی مدت گذشته، پاکسازی تمام منهول ها انجام شده است و درصورتی که هنگام بارندگی مجدد، وسیله ای موجب گرفتن جوی شود، عوامل خدمات شهری منطقه وارد عمل می شوند.

مدیر منطقه 1 شهرداری کرج تصریح کرد: یکی از معضلات پیش رو، رهاکردن بطری های نوشابه داخل جوی می باشد که در برخی کانال های سرپوشیده موجب آبگرفتگی می شوند.

سلطانی مقدم از شهروندان خواست تا از قراردادن وسایل حجیم و کیسه های زباله در معابر آب خودداری کنند تا از ایجاد آبگرفتگی جلوگیری شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال بارندگی مجدد، تمام نیروهای شهرداری منطقه 1 به همراه خودروهای لجن کش و دیگر ماشین آلات آماده باش هستند تا درصورت گرفتگی چاه یا جمع شدن آب در یک نقطه، خودروهای لجن کش وارد عمل شده، آب را تخلیه کرده و به سمت دیگری هدایت کنند.

مدیر منطقه 1 شهرداری کرج در پایان گفت: گونی های خاک و ماسه نیز تهیه شده تا در زمان بارندگی شدید که احتمال نفوذ آب به منازل و مغازه ها وجود دارد، گونی ها چیده شوند تا جلوی آب را گرفته و آن را به سمت دیگری هدایت کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 863124
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.