- حضور نسل های جدید و نوجوانان و جوانان در راهپیمایی مردم کرج بسیار نمایان بود که هم دوش با دیگر مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشتند.
- حضور ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی با لباس های ویژه ورزشی در بین راهپیمایان جلوه ای زیبا به راهپیمایی امروز 22 بهمن بخشیده بود.
- جمعی از مردم در حالی که نوزداران و کودکان خود را در بغل داشتند به راهپیمایی جشن انقلاب اسلامی آمده بودند. تعداد زیادی از کودکان نیز سربندهایی حاوی مضامین ارزشی و انقلابی بر پشیانی بسته و پرچم ایران را در دست خود داشتند.
- همراهی جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حرکت آنها در پیشاپیش راهپیمایان نیز زیبایی خاصی به راهپیمایی 22 بهمن بخشیده بود. جانبازانی که به برکت ایثارشان امروز امنیت و عزت ایران اسلامی در جهان مثال زدنی است.
- تعدادی از راهپیمایان نیز طوماری را در مخالفت با سفر رییس جمهوری فرانسه به ایران را که از سوی جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرج در مسیر قرار داده شده بود را امضاء می کردند.
- نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، استاندار البرز، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان استان نیز در بین راهپیمایان حضور داشتند که خود نشان از وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
- سخنران راهپیمایی 22 بهمن 96 در کرج مرکز استان البرز عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی بود که پس از تجمع راهپیمایان در میدان جمهوری اسلامی پشت تریبون قرار گرفت و به سخنرانی پرداخت.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.