رئیس اسبق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، حضور گسترده مردم کرج در راهپیمایی روز 22 بهمن را تحسین کرد و ماندگاری انقلاب اسلامی را ناشی از وفاداری مردم، دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزت‌الله ضرغامی با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که در میدان جمهوری اسلامی کرج برگزار شد، اظهار داشت: حضور گسترده مردم کرج آنقدر زیاد است که با حضور مردم در میدان آزادی تهران برابری می کند و این بیانگر این است که مردم با انگیزه و تعهد بیشتر در تمام نقاط ایران در صحنه هستند تا نشان دهند به‌رغم مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های دشمن، همچنان یار وفادار انقلاب خواهند بود.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده از طرف دشمن، تصریح کرد: ویژگی دیگر انقلاب این است که با وجود تحریم و چالش های ایجاد شده از طرف دشمن، نظام جمهوری اسلامی توانست همچنان در شهر و روستا، درخشان بماند لذا همه ما موظف هستیم قدردان این انقلاب و افرادی که پای آن ایستاده اند، باشیم.

ضرغامی با عنوان اینکه در حال حاضر دنیا به انقلاب اسلامی ایران به ‌عنوان یک قدرت، نگاه می کند، اظهار داشت: بسیاری از مخالفت ها و سنگ‌اندازی دشمن، ناشی از ترس از قدرت برتر انقلاب اسلامی ایران است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تاریخ شکل گیری انقلاب، گفت: اقتدار و بزرگی امروز راحت به دست نیامده و آزادی امروز ناشی از برکت خون های ریخته شده است که مردم هر ساله با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، نشان داده اند با همه عشق و علاقه از انقلاب خودشان پشتیبانی می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.