به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: مردم این شهرستان مانند سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن‌ حضور پرشور خواهندداشت .
وی با اشاره به حضور و مشارکت مردم از ابتدای انقلاب تاکنون، اظهار داشت: کم و کاستی‌های کشور از سوی مردم نیست بلکه از سوی مدیران است.
امام‌جمعه فردیس بابیان اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌شود با جنگ سخت کشور ایران را مهار کرد، گفت: اگر ایران با جنگ سخت شکست می‌خورد، دشمنان برای جنگ با سوریه، عراق، لبنان و غیره هزینه نمی‌کردند و مستقیماً به ایران هجوم می‌آوردند.
ایمانی با اشاره به اینکه هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع رزمندگان اسلام تجربه فراموش‌نشدنی را برای دشمنان جمهوری اسلامی رغم زد، به سخنان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی انفجار نور در دنیا بود و با هشت سال دفاع مقدس نیز این انقلاب به جهان صادر شد.
وی افزود: مهم‌ترین هدف دشمن مأیوس کردن مردم از نظام و دولت است برای تحقق این هدف مهم بی‌اعتقادی و هرزه‌پویی را در جامعه اسلامی ایران ترویج می‌کنند و در کنار آن در پی تفرقه‌افکنی و چندصدایی در کشور هستند که تنها راه مقابله با دشمنان، همدلی و هم‌صدایی و همچنین مدیریت جهادی در کشور است.
ایمانی گفت: کشور جمهوری اسلامی نقاط قوت فراوانی دارد و نباید همه مشکلات را به گردن دولت و به دنبال آن دولت نیز همه تقصیرها را به گردن دیگران بیندازد، باید همه مسئولان اشتباهات خود را قبول کنند و در پی رفع کم و کاستی‌ها باشند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.