به گزارش ایرنا، اکبر سلیم نژاد روز یکشنبه در این نشست اظهار داشت: تامین نشدن ماسه و نمک کافی و توزیع نامناسب درمناطق 10 گانه ، تامین نشدن ماشین آلات و توزیع در سطح مناطق و عدم پاکسازی کوچه ها و معابر درجه 2، 3و 4 بعد از پنج روز ، انتقال برف خیابان های اصلی توسط دستگاه های برف روب به روفوژ میانی و انتقال برف های حاوی ماسه و نمک به داخل فضای سبز از جمله مواردی است که جای سئوال دارد.
وی ادامه داد: عدم بسیج نیروهای پیمانی خدمات شهر و فضای سبز برای برف روبی حاشیه خیابان های اصلی ، مدیریت نامناسب سازمان پسماند در توزیع و راهبری ماشین آلات و امکان سنجی و نیاز سنجی در خصوص تامین ماشین آلات بیشتر و عدم جمع آوری زباله ها در 2 روز اول از مواردی است که باید شهرداری پاسخ دهد.
سیلم نژاد گفت: با توجه به اینکه پسماند شهر کرج روزانه 900 تن تا یک هزارتن است تنها در فرصت 5 روز حدود 3 هزار تن به مرکز دفن انتقال یافته که پس از 5 روز هنوز 2 هزار تن زباله در مناطق یا مراکز دپوی زباله در شهر باقیمانده است.
وی خاطر نشان کرد: عدم ایجاد هماهنگی و آمادگی برای روبرو شدن با بارش برف به رغم اطلاع رسانی و هشدار قبلی سازمان هواشناسی باعث شد که مردم از ساعات اولیه بارش در تردد دچار مشکل شوند.
بارش برف سنگین در هفته گذشته مشکلاتی برای شهروندان کرج به وجود آورد.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.