سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: داشتن برنامه‌ای ویژه و خلاقانه براساس پتانسیل هر منطقه، بهترین راه موفقیت کتابخانه‌های عمومی برای گسترش کتابخوانی در جامعه است.

به گزارش ایلنا از کرج، سعید برزگری عصر امروز در سی و نهمین جلسه شورای کتابخانه‌های عمومی استان البرز با اشاره به اهمیت برنامه ریزی، اظهار داشت: داشتن برنامه ای ویژه و خلاقانه بر اساس پتانسیل هر منطقه، بهترین راه موفقیت کتابخانه‌های عمومی برای گسترش کتابخوانی در جامعه است.

وی با اشاره به حساسیت سنین کودکی در شکل دهی شخصیت فرد و آینده یک جامعه، افزود: استفاده از پتانسیل موجود در سنین کودکی برای ترویج کتابخوانی مستلزم برنامه ریزی ویژه برای بخش کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی است. برزگری با اشاره به تاکید دبیرکل در توجه ویژه به بخش کودک، گفت: در کنار خانواده و آموزش و پرورش، کتابخانه های عمومی باید نقش اصلی در رشد و پرورش نسلی کتابخوان و فرهیخته را بر عهده بگیرد. سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان البرز، با اشاره به موقعیت جغرافیایی و اجتماعی استان البرز گفت: باید  با استفاده از مشورت صاحبنظران در تمام رشته ها، برنامه ای خلاقانه و ویژه برای سال 1397 تهیه و تدوین شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.