به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: به سخنان ترامپ که مداخله جویانه به شمار می آید، باید پاسخ محکم داد و مردم ایران در 22 بهمن پاسخ این یاوه گویان دشمنان داخلی و خارجی خواهند داد و به آنها ثابت خواهند کرد که بر سر آرمان های انقلاب ایستاده و هیچ گاه از این آرمان عقب نشینی نخواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در البرز خاطرنشان کرد: در حالی که دولت آمریکا به قدرت ایران اعتراف می کند، نباید عده ای در داخل منفعلانه برخورد کنند و در مقابل دشمن مقتدرانه بایستند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه مسئولین باید اهداف متعالی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای جامعه و بویژه نسل جوان تبیین کنند، گفت: در دوران انقلاب اسلامی مردم ایران با ایثار فداکاری و تبعید از امام راحل (ره) و با وحدت کلمه توانتسند ریشه طاغوت را از بین ببرند.
وی اضافه کرد: در دهه مبارکه فجر باید تلاش شود تا این معجزه الهی هر چه بیشتر تبیین و عملکردها و دستاوردهای آن برای همگان بیان شود.
حسینی همدانی با بیان اینکه تلاش برای منحرف کردن مسیر تداوم آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی امروز بزرگترین تهدید انقلاب است، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده اند و امروز نیز در قالب جنگ نرم با هدف تغییر گفتمان انقلاب اسلامی در حال نفوذ به جامعه هستند.
امام جمعه کرج با بیان اینکه نباید دست از استکبارستیزی برداشت، گفت: به پرچم جمهوری اسلامی که نام خدا بر روی آن هک شده تعرض می کنند چرا که می دانند این پرچم نشانه زنده بودن اسلام ناب محمدی (ص) است.
وی با بیان اینکه تنها با گفتن اینکه جمهوری اسلامی هستیم کشور اسلامی نمی شود، بیان کرد: وقتی کشور اسلامی می شود که تعالیم اسلامی در کشور ما محقق شود.
7414/1535خبرنگار وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.