معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از امدادرسانی به 89 نفر حادثه دیده توسط هلال احمر استان البرز در 24ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز، داود رجبی گفت: طی 24 ساعت گذشته، 12 مورد عملیات امدادی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان انجام شده است که از مجموع این حوادث 6 مورد جاده‌ای، 3 مورد برف و کولاک، 2 مورد شهری و 1 مورد حادثه کوهستانی بوده است.

رجبی افزود: با توجه به بارش برف از شب گذشته تا کنون 40 نفر در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری استان البرز، اسکان داده شدند که در این حوادث 7 نفر مصدوم بودند و از این تعداد 4 نفر به بیمارستان انتقال داده شده و 3 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز، گفت: جمعیت هلال احمر استان البرز مانند دیگر دستگاه‌های خدمت رسان از ساعت اولیه شب گذشته در محورهای مواصلاتی مستقر و به خودروهای مانده در راه امدادرسانی کردند.

وی اضافه کرد:همه پایگاه‌ها در تمامی شعب آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری مسافرین و در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و امدادگران در 16 پایگاه امداد ونجات بین شهری و مراکز شعب به ‌صورت شبانه روزی آماده باش کامل هستند.

رجبی اضافه کرد: شماره 112 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.