به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سرپرست مرکز کنترل ترافیک عنوان کرد: با پیگیری های مستمر این حوزه و پس از تجهیز اتاق مانیتورینگ پلیس راهور استان کلیه تصاویر دوربین های نظارتی و همچنین اطلاعات ترافیکی سطح شهر از سوی مرکز کنترل ترافیک شهرداری با پلیس راهور به اشتراک گذاشته می شود.
وی افزود: با ایجاد این بستر ارتباطی هوشمند از این پس اخبار و اطلاعات ترافیکی سطح شهر بصورت بصری در اختیار واحدهای عملیاتی پلیس راهور قرار گرفته و تصمیمات خوبی در سطح بالاترین مقام اجرای ترافیک استان اتخاذ خواهد گردید که این موضوع باعث هماهنگی بیشتری در حوزه مدیریت ترافیک شهری خواهد شد.
حاجی جعفری خاطر نشان کرد: با تحقق این ارتباط کلیه دیتاها و اطلاعات ترافیکی و به همراه عکس ها و تصاویر جرائم ثبت شده رانندگی بصورت آنلاین و به روز در یک بستر ارتباطی سریع و هوشمند بین شهرداری و پلیس راهور منتقل و به اشتراک گذاشته می شود که می توان ازآن بعنوان تحقق بخشی از سیاستهای ارتباطی هوشمند بین مراکز مدیریت شهری در اهداف تعیین شده نام برد.
در انتها سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از برنامه ریزی علمی و اصولی مبتنی بردانش ترافیک جهت افزایش سرعت همکاری بین پلیس و شهرداری تحت یک مدیریت یکپارچه در حوزه حمل و نقل شهری خبر داد که امید است با تحقق این برنامه ها برکات این همکاری منجر به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کلانشهر کرج گردد.
وی در انتها از پتانسیل های نامحدود مرکز کنترل ترافیک برای مدیریت ترافیک خبر داد و گفت: در صورت توجه و بها بیشتر مسئولین و مدیران امر به این حوزه، بی اغراق می توان شاهد تحولات چشمگیری در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر کرج باشیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 848130
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.