به گزارش روز شنبه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی در نشست ستاد دده فجر شهرستان ساوجبلاغ که با حضور امام جمعه هشتگرد و فرماندار ساوجبلاغ برگزار شد، به شرایط خاص دهه فجر در سال جاری اشاره کرد و افزود: شرایط خاص منطقه به گونه ای است که حضور مردم در راهپیمایی ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جامعه جهانی نشان خواهد داد.
وی خواستار با شکوهتر برگزار شدن مراسم دهه فجر امسال شد و بیان داشت: سال جاری طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می باشد که سال آینده برگزار خواهد شد و نشان دهنده چهل سال اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس ستاد دهه فجر استان البرز به ناکار آمد نشان داد نظام دینی توسط دشمنان اشاره داشت و افزودند: دشمنان سعی می کنند با ناکار آمد نشان دادن نظام دینی از گسترش و توسعه این نظام پیشگیری نمایند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به جمله حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند'' حفظ نظام از اوجب واجبات است» اشاره کرد و گفت: این وظیفه همه مسئولان است که فرمایش حضرت امام(ره) را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان البرز اظهار امیدواری کرد تا در دهه فجر امسال شاهد برنامه های متفاوت و تاثیرگذار باشیم تا حضور جوانان و نوجونان در صحنه بیشتر شود.
وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: حضور مردم در راهپیمایی 13دی بسیار چشمگیر و بی نظیر بود لیکن حضور اندکی از جوانان و نوجوانان در صف معترضان به دلیل عدم آشنایی آنان با نظام قبل و همچنین دستاوردهای انقلاب است .
روحی یزدی با بازخوانی یک خاطره از خویش و فضای خفقان دوران قبل از انقلاب، بیان داشتند: به برکت انقلاب اسلامی هر کس که می خواهد آزادانه اظهار نظر می کند.
رئیس ستاد دهه فجر استان البرز از مسئولین خواست د برنامه ها به گونه ای تنظیم شود تا مشارکت مردم در صحنه افزایش یابد.
6155/1535 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.