به گزارش ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فردیس که درسالن همایش شهرداری فردیس برگزار شد، افزود: پلیس و مردم استان البرز برای کاهش برخی جرائم مانند نزاع و درگیری باید همکاری ها و فعالیت ها در جهت فرهنگ سازی را بیشتر کنند.
وی با بیان اینکه نیروی های انتظامی از ابتدای انقلاب تا کنون با شعار جامعه محوری اقدام کرده اند، اظهار کرد:
پلیس البرز تمام تلاش خود را برای دریافت و پیگیری مطالبات مردم انجام می دهد.
محمدیان با بیان اینکه پلیس البرزبرای کاهش سرقت و کشف سرقت در سطح استان اقدامات مهمی انجام داده است، گفت: پیگیری مطالبات مردم در موضوع افزایش امنیت اجتماعی نیز یکی از برنامه های پلیس البرز است.
وی ایجاد زمینه های فرهنگی در استان را یکی از مهم ترین برنامه های نیروی انتظامی استان البرز اعلام کرد و افزود: اجرای 70 طرح عملیاتی در استان البرز از نمونه این برنامه هاست.
وی از نظارت و بازرسی از یکهزار واحد صنفی پوشاک در سطح استان خبر داد و گفت: از این میان 200 واحد صنفی از سوی اداره اماکن پلیس اخطار گرفتند.
وی از کشف و ضبط 6 هزار پاتری خودرو بدون فاکتور خرید در فروشگاه های صنفی لوازم خودرو خبر داد و گفت: احتمال می رود که این لوازم سرقتی یا قاچاق باشند.
دراین مراسم از زحمات چهارساله سرهنگ ایوب احمدی فرمانده پیشین پلیس شهرستان فردیس قدردانی و سرهنگ بیژن جنتی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.
7413/ 6155خبرنگار: معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.