سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری البرز با بیان اینکه طبق آمار موجود ۸۵ درصد پرستاران طی سال‌جاری شاهد برخورد بد بیماران و اطرافیان آنها با خود بوده‌اند، گفت: اضافه کاری و پرداخت معوقات پرستاران را در تنگنا و سختی قرار داده است.

به گزارش ایلنا از کرج، خیرالله ترخانی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری البرز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پرستاری از جمله شغل‌هایی است که علاوه بر سختی کار، صبر و تحمل بالایی نیاز دارد، اظهار داشت: یک پرستار نه‌ تنها به علم و فنون پرستاری آگاه است، بلکه باید دارای اخلاق نیکو و ارتباطات خوبی باشد.

وی آنچه پرستاران را در تنگنا و سختی قرار داده اضافه‌کاری، پرداخت معوقات و... عنوان کرد و افزود: امید داریم بتوانیم در راستای مرتفع سازی مطالبات پرستاران اقدام کنیم.

ترخانی با بیان اینکه پرستاران همچون رزمندگان اسلام، خستگی را شرمنده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ارتقاء فرهنگ احترام به پرستاران باید در جامعه نهادینه شود زیرا پرستاران در شرایط سخت‌کاری خود موردتعدی کلامی و حتی فیزیکی بیماران و اطرافیان آن‌ها قرار می‌گیرند.

سرپرست معاونت‌سیاسی، امنیتی استانداری البرز ادامه داد: طبق آمار موجود ۸۵ درصد پرستاران طی سال جاری شاهد برخورد بد بیماران و اطرافیان آن‌ها با خود بوده‌اند که این مهم به لزوم فرهنگ‌سازی در جامعه تأکید دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.