مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر ضرورت توجه به معیشت مردم و تلاش در جهت رفع معضلات اقتصادی گفت: نظام اسلامی، نظامی است که در آن حمایت از مستضعفان سرلوحه برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از کرج، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینترنت، یکی از ابزار مهم انتقال فرهنگ اسلامی به جوامع بشری است.

وی گفت: امروز دشمنان نظام و اسلام با بهره‌گیری از اینترنت و کانال‌های خبری هجمه فرهنگی گسترده‌ای را علیه این نظام اسلامی و ارزش‌های آن به راه انداخته‌اند.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، تصریح کرد: در کشورهای مثل امریکا، انگلیس و فرانسه و غیره ... قوانینی برای محدودیت استفاده شهروندان از اینترنت و تلگرام وضع می‌شود تا به امنیت عمومی و فردی آن‌ها آسیبی وارد نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت و کانال‌های موجود در این فضا به آحاد مردم و مسئولان آموزش داده شود و نباید این‌ها ابزاری برای زیر سئوال بردن ارزش‌های نظام اسلامی ما باشد.

وی گفت: توجه به معیشت مردم و تلاش در جهت رفع معضلات اقتصادی یکی از وظایف اصلی مسئولان اجرایی است چرا که این مردم غیرت و حمیت خود را در حمایت از نظام و ولایت بارها نشان داده‌اند.

این مسئول فرهنگی، گفت: نظام اسلامی نظامی است که در آن حمایت از مستضعفان سرلوحه برنامه‌های مسئولان قرار گیرد و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی بارها بر این مسئله تأکید داشته‌اند.

وی ادامه داد: باید از اینترنت به‌ منظور توسعه و ترویج آموزه‌های دینی و معنوی در جامعه اسلامی بهره کامل را ببریم و نگذاریم که دشمنان نظام و اسلام افکار جوانان و مردم را نسبت به ارزش‌های نظام و مسئولان خدشه‌دار کند.

مسعودی، در پایان گفت: تبلیغات اسلامی با برگزاری دوره‌های متنوع و جذاب آموزشی در حوزه اینترنت و فضای مجازی ویژه فعالان فرهنگی و اقشار تأثیرگذار نقش مهمی را در راستای استفاده بهینه از این کانال انتقال فرهنگ ایفا کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.