به گزارش ایرنا،داریوش بیات نژاد روز سه شنبه درمراسم گلریزان در زورخانه عیاران کرج افزود: با همکاری صورت گرفته با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان ،طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را پایه ریزی کردیم که طی طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را پایه ریزی نموده و برای خانوارهای دارای چند معلول تسهیلاتی در نظر گرفته شده است‌.
وی اضافه کرد:به همین منظور بیش از 56خانوار دارای چند معلول در روستاهای استان البرز شناسایی شده اند که سهم اعتباری از استان را گرفته ایم اما برای تامین سهم آورده خود خانوارها نیازمند حمایت خیرین هستیم.
بیات نژاد گفت:این خانوارها به دلیل هزینه های بالای زمین،هزینه های بالای ساخت ، عدم توانایی در ساخت واحدها و هزینه های بالای مصالح ساختمانی توانایی استفاده از این طرح را ندارند‌.
وی ادامه داد: یکی دیگر از برگزاری این گلریزان برای شیرخوارگاه امام علی (ع)است که با توجه به مشکلات موجود ،به تنهایی پاسخگوی نیازهای کودکان بی سرپرست و بدسرپرست استان نیست.
بیات نژاد افزود:با همیاری و همراهی خیرین توانسته ایم شیرخوارگاه کوثر در شهرستان فردیس با ظرفیت 90کودک را احداث کنیم که در این گلریزان با استفاده از ظرفیت خیرین برای تجهیز لوازم مورد نیاز این شیرخوارگاه اقدام کنیم.
7414/ 6155خبرنگار :وحیده عسکری ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.