به گزارش ایرنا،حسن سرشتی روز سه شنبه در ششمین جشنواره پژوهش پژوهشگاه استاندارد در کرج با بیان اینکه تصویب این طرح موفقیت بزرگی بوده خاطر نشان کرد: همچنین تصویب این طرح هشداری است به مجموعه سازمان استانداردکه نیاز به انسجام و بازسازی از داخل بویژه در پژوهشگاه دارد چرا که جامعه توقع بسیار بالایی بواسطه همین قانون از سازمان ملی استاندارد و پژوهشگاه پیدا می کند‌.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برای دومین سال پژوهشگاه استاندارد موفق به کسب رتبه الف در بین پژوهشگاه های دستگاههای اجرایی شده اظهار داشت:یکی از طرح های در دست اجرا،آمایش آزمایشگاهها در کل کشور است که به همین منظور 9دفتر منطقه ای پژوهشگاه در استان های کشور مستقر که از این تعداد تا کنون در 5استان کشور عملی شده و 4استان دیگر نیز در سه ماه آینده دفاتر راه اندازی می شوند.
سرشتی گفت: تهیه اطلس تجهیزات آزمایشگاهی سازمان ملی استاندارد یکی دیگر از برنامه ها است که از مهم ترین تجهیزات آزمایشگاهی سازمان فهرستی تهیه و به صورت اطلس ارایه شود.
وی ادامه داد:تاسیس آزمایشگاه های ملی در استان ها بنابر قابلیت و فعالیت هر استان که تلاش می کنیم تا سال آینده این آزمایشگاه ها تاسیس شود.
رئیس پژوهشگاه استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران افزود:تهیه دایره المعارف استاندارد سازی یکی دیگر از برنامه های پژوهشگاه در 8 جلد است که تا پایان سال 97 آماده می شود.
سرشتی گفت: همچنین سند راهبردی 5ساله پژوهشگاه تهیه شده که وظایف پژوهشگاه تا سال 1400در آن دیده شده است.
7414/ 6155 خبرنگار: وحیده عسکری**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.