به گزارش ایرنا ، در این پیام ها آمده است :
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ.
حادثه غمبار درگذشت تعدادی از دانش آموزان البرزی به همراهان خدومشان درسانحه رانندگی، داغی تلخ و جانگداز بر دل هایمان نهاد و موجب اندوه و تالم فراوان شد.
بی شک از دست دادن زائران مشهد شهیدان ، نوگلان باغ تعلیم و تربیت و آینده سازان مملکت مان در سانحه ناگوار تصادف ،غمی جانکاه و فراموش ناشدنی است.
ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به فرهنگیان دلسوز و مردم شریف استان البرز و شهرستان نظرآباد به ‌ویژه خانواده های داغدار این عزیزان، از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان از دست رفته ، همجواری با شهیدان والامقام ، برای مصدومان این سانحه شفای عاجل و برای خانواده های داغدار این عزیزان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت داریم.
معلمان عضو انجمن اسلامی البرز نیز پرپر شدن تعدادی از گلهای بوستان علم ومعرفت دانش آموزان و همکاران گرانقدر نظرآبادی به خانواده های داغدار این عزیزان و عموم فرهنگیان مغموم تسلیت عرض نموده واز خداوند منان صبر و اجر برای بازماندگان طلب کردند.
مجمع خیرین مدرسه ساز البرز نیز ضایعه تلخ و دردناک درگذشت فرهنگیان و دانش‌آموزان دختر نظرآبادی بر اثر حادثه تصادف اردوی راهیان نور در سوسنگرد را به خانواده‌های داغدار این عزیزان و تمامی ایرانیان تسلیت گفت.
در این پیام آمده است به راستی غم سنگینی است از دست دادن آینده‌سازان و فرزندان این مرز و بوم که امیدواریم مصدومان این حادثه نیز هرچه زودتر بهبود کامل یابند و آینده‌ای روشن پیش رو داشته باشند.
روز گذشته اتوبوس حامل دانش آموزان دختر نظرآبادی در بازگشت از مناطق عملیاتی جنوب در محور سوسنگرد دچار سانحه شد و 2 معلم و 2 دانش آموز جان باختند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.