عضو شورای‌شهر کرج با انتقاد از کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده به کارگران و نیروهای عملیاتی طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر، از مسئولان خواست نسبت به تامین امکانات مناسب و اختصاص حقوق مکفی به این افراد اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، رحیم خستو به حضور و بررسی چند معبر هنگام اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: طی این بازدید با تعدادی از کارگران طرح گفتگو داشتم که نسبت به عملکرد پیمانکار انتقادات زیادی داشتند.

وی افزود: وضعیت نامناسب پوشاک و تجهیزات، عدم اختصاص حقوق و اضافه کار متناسب با سابقه کار و تلاش، پایین بودن دستمزدها، عدم تبدیل وضعیت به رغم سابقه طولانی مدت در حوزه کاری و کیفیت بد ابزار و لوازم نظافت و کار از گلایه ها و انتقادات جدی کارگران و نیروهای طرح بود که با ما در میان گذاشتند.

عضو شورای شهر کرج، با تاکید بر اینکه باید شرایط این افراد اصلاح شود، خاطرنشان کرد: پیگیر حقوق این نیروها هستیم.

خستو در خصوص اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر نیز با بیان اینکه ایده طرح بسیار خوب است، امکان حضور مسئولان در نقاط مختلف شهر و ارتباط چهره به چهره شهروندان با مدیران و عوامل مدیریت شهری را ویژگی بارز آن دانست.

وی ضرورت همکاری دیگر نهادها برای رفع چالش‌ها در انجام طرح‌های عمرانی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برای اجرای بسیاری از طرح‌های عمرانی با مشکلاتی درباره عدم همکاری یا ناهماهنگی دستگاه ها و ارگان ها با مدیریت شهری روبرو هستیم.

خستو از وضعیت نامناسب نهر دلمبر نیز سخن گفت و بیان داشت: برخی ارگان‌ها در مسیر این نهر تغییراتی داده‌اند که این تغییرات خطرات زیست محیطی و به‌ویژه امنیتی را در زمان بحران‌هایی همچون سیل به همراه دارد.

این مسئول ادامه داد: در این زمینه و برای ساماندهی این نهر نیز بخش‌ها و ارگان‌های ذیربط باید همکاری مناسب و مطلوبی با مدیریت شهری داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.