استاندار البرز در جریان بازدید از جمعیت مرکزی هلال احمر در استان البرز، روند ارسال محموله های کمک های مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی، صبح چهارشنبه در جریان بازدید از روند ارسال محموله های کمک رسانی از جمعیت مرکزی هلال احمر در استان به مناطق زلزله زده، ضمن دریافت گزارشی از اقدامات انجام شده، گفت: تا امروز 70 کامیون از کمک‌های مردمی و دستگاه ها و اصناف از استان البرز به کرمانشاه ارسال شده است.

وی گفت: در استان البرز خدمات رسانی و کمک دهی به هموطنان زلزله زده استان‌های غربی کشور، کرمانشاه و شهرستان‌های سرپل ذهاب و... با جنب و جوش خاصی از سوی مردم برای رساندن نیازهای اولیه به مناطق زلزله وجود دارد.

نجفی با اشاره به اقلام ارسالی به مناطق زلزله‌زده خاطرنشان کرد: پتو، آب معدنی، کنسرو، موادغذایی، بهداشتی و البسه از جمله کالاهایی بود که به مناطق زلزله زده رسیده است. کمک های نقدی نیز به شماره حساب های اعلام شده در حال واریز است و 50 دستگاه خودروی کمکدار نیز به محل اعزام شده است.

وی در ادامه بیان کرد: یک سری از کمک ها نیز به صورت خود جوش ارسال شده است. لذا از این موج کمک های مردمی تشکر می کنم و با توجه به استقبال زیاد مردم، تعداد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی هلال احمر از 33 پایگاه تا امروز به 55 پایگاه رسیده است.

استاندارالبرز تأکید کرد که هر گونه کمک رسانی به هموطنان از طریق مجاری ارتباطی اعلام شده از سوی صدا و سیما و هلال احمر صورت گیرد و مردم همیشه در صحنه از واریز وجوهات و کمک های متفرقه به سایر نقاط خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.