به گزارش ایرنا،امام جمعه شهرستان فردیس در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد شهید حججی مدافع حرم اظهار داشت: شهید حججی از رویش های این انقلاب بود، وی به راحتی از همسر،فرزند، پدر و مادر دل می کند و در یک کشور دیگر برای دفاع از حریم اهل بیت (ع ) به شهادت می رسد.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: شهدای مدافع حرم از همه چیز با اخلاص و صداقت گذشتند.
وی اظهار داشت: آینده این کشور متعلق به دانش آموزانی است که برای آینده کشور طرح و برنامه دارند و پای آرمانهای امام و شهداء هستند.
مسئول مشارکت ها و امور شاهد و ایثارگران اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس نیز گفت: هدف از برگزاری این مراسم ایجاد انگیزه، تقویت روحیه تلاش و فراهم آوردن زمینه رقابت سالم و سازنده میان دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر است.
لیلا احمدی افزود: این مراسم به منظور تجلیل از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در سال تحصیلی توانسته‌اند عنوان ممتاز درسی را داشته باشند برگزار شده است.
وی اظهار داشت: فرزندان شاهد و ایثارگر با حضور در عرصه‌های مختلف به ویژه در سنگرهای علم و دانش توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.
احمدی گفت: 114 دانش آموز در طرح پراکنده شاهد و ایثارگر در آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس تحصیل می کنند که از این تعداد 100 دانش آموز شاهد مورد تجلیل قرار گرفتند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.