سید حمید طهائی شنبه شب در پایان سفر یک روزه به شهرستان اشتهارد همزمان با هفته دولت در جمع مردم و نخبگان شهرستان، خاطرنشان کرد: تا افق 1400 شاهد حضور بانوان در 30 درصدی جایگاه های مدیریتی خواهیم بود.
وی تصمیم دولت را استفاده از جوانان و بانوان در دستگاه ها و جایگاه های اجرایی و اداری برشمرد و گفت: در بخشنامه ای که ابلاغ شده 10 درصد پست های مدیریتی به بانوان تعلق می گیرد و این میزان تا سال 1400 به 30 درصد می رسد.
استاندار البرز این تصمیم دولت را خبر خوشی برای بانوان مستعد استان البرز نیز دانست و اظهار داشت: این قشر باید آمادگی ایفای نقش های موثرتر و قبول مسئولیت های جدید را داشته باشند.
طهائی در ادامه البرز را قطب علم و فناوری دانست و با اشاره به ضرورت دستیابی گسترده تر به فناوری های نوین، گفت: این فناوری ها کم هزینه بوده و اشتغال بالایی را ایجاد می کنند و البرز نیز که در کریدور علم و فناوری مرکز کشور قرار گرفته می تواند نقش اساسی در این موضوع ایفا کند.
وی با اشاره به اینکه محدودیتی برای احداث پارک علم و فناوری با توجه به موقعیت استان وجود ندارد، گفت: فضا مهیای کار است و البرز از جایگاه خوب در عرصه علم و فناوری کشور ایفا می کند.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.