به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدجواد کولیوند در جلسه شورای اداری استان البرز که پیش از ظهر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، برگزاری انتخابات سالم در استان را یکی از اقدامات شایان تقدیر اعلام کرد و گفت: روز یکم شهریورماه روز آغاز کار شوراهای اسلامی شهر منتخب مردم در سراسر کشور اعلام‌شده است.
وی با تأکید بر اینکه بهینه کردن مسیر برای خدمات‌دهی به مردم باید سرلوحه منتخبین شورای اسلامی سهر قرار گیرد، افزود: در خصوص انتخابات گذشته ۱۱۰ هزار ناظر در کشور وجود داشت که واگذاری نظارت انتخابات شورا به شورای نگهبان موردقبول واقع نشد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس قانون انتخابات شوراها؛ سه نفر از کمیسیون شوراها و دو نفر از کمیسیون اصل ۹۰ برای هیئت مرکزی انتخاب و در هر استان سه نماینده عالی نظارت انتخابات حضور داشت.
کولیوند با اعلام اینکه امید است شورای جدید توجه خاصی به مدیریت شهری داشته باشند، گفت: توجه به آینده‌نگری امری ضروری است، خدمات استاندارد باید به مردم ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه در خصوص اعتبارات با برخی وزارتخانه ها مباحث جدی مختلف داشته‌ایم، گفت: کسب رأی اعتماد نمایندگان در خصوص وزرای پیشنهادی دولت طی هفته جاری موردتوجه قرار خواهد گرفت؛ نسبت به برخی وزرای پیشنهادی نمایندگان حرف‌هایی برای گفتن دارند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر در خصوص ساماندهی صنایع کوچک اقدامات مؤثری انجام‌شده است، گفت: بحث پست برق ۴۰۰ کیلووات و تأمین آب صنایع استان ضروری است.
وی با تأکید بر لزوم توسعه ۸۵ هکتار از اراضی شهرک صنعتی بهارستان، افزود: دو هزار ۵۰۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی وجود دارد که بالغ‌بر هزار و ۵۵۷ واحد دارای پروانه بوده که بستر اشتغال بیش از ۵۷ هزار نفر را فراهم کرده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718862
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.