حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی در مراسم تودیع معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 23 مرکز خدمات‌رسانی سازمان جمعیت هلال احمر کشور در مناطق محروم دنیا راه‌اندازی شده است و اولویت ما خدمات‌رسانی در مناطق محروم است تا بتوانیم خدمات خود را به قشر نیازمند جامعه دهیم.

وی با اشاره به این که هم‌اکنون خدمات سازمان جمعیت هلال احمر کشور علاوه بر کشور در دنیا نیز ارتقا یافته است، افزود: جمعیت هلال احمر یک سازمان مردمی بوده که توانسته نقش به‌سزایی در خدمات‌رسانی به قشر نیازمند داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: یکی از اولویت‌های اساسی سازمان جمعیت هلال احمر کشور راه‌اندازی مراکز علمی و کاربردی برای آموزش به دانش‌آموختگان است که در این زمینه 20 هزار دانشجو از آموزش‌های هلال احمر برخوردار شده‌اند که این آموزش‌ها به صورت علمی و تخصیصی بوده است.

معزی تصریح کرد: سازمان جمعیت هلال احمر برای برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی و خدمات‌رسانی به مردم اقدامات بسیار خوبی انجام داده و روز به روز بر نحوه خدمات‌رسانی این سازمان در کشور افزوده می‌شود که این امر سرمایه‌ای بسیار بزرگ است.

وی اظهار کرد: سازمان جمعیت هلال احمر در مواقع نیاز از جمله سیل و زلزله توانسته همیشه پیشگام باشد و جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این زمینه موفق عمل کرده که شایسته تقدیر و قدردانی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به این که مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و استان‌ها نقش بسیار خطیر و حساسی دارند، گفت: باید با استفاده از ظرفیت دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه بتوانیم کمک شایانی به سازمان جمعیت هلال احمر در بخش‌های مختلف داشته باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716860
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.