به گزارش خبر آنلاین: کولیوند در مراسم افتتاحیه پارک علم فناوری البرز افزود: در کنار قطب کشاورزی و صنعت ، قطب سومی به نام قطب علم و فناوری وجود دارد که به استان البرز نسبت داده می شود.
وی عنوان کرد: اساس کار دولت در بخش فناوری، رفع خلائی است که بین دانش و صنعت بوجود امده است ، تا بتوان در هزینه ها صرفه جویی کرد و علاوه بر کاهش قیمت تمام شده ی محصول باید کیفیت کالا را بالا برد تا بتواند رقابت پذیر باشد.
این مقام مسئول اظهار داشت: مخابرات و بحث های علم و فناوری زیر ساخت بسیاری از علوم در داخل جهان کنونی است.
نماینده مردم کرج با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری گفت: ارتباط دانشگاه، صنعت، کشاورزی و علومی که باید در کنار آن باشد ودر نهایت تولید محصول که باید در اتفاق بیفتد بسیار حائز اهمیت است.
کولیوند با توجه به اینکه همه می گویند دولت ها زیرساخت ها را فراهم می کنند و بخش خصوصی باید قطار را بر روی ریل دولت قرار دهد و حرکت کند خاطر نشان کرد: تا زمانی که بخش خصوصی به دولت اعتماد نکند به جلو حرکت نخواهد کرد . سرمایه ای گذاری و تضمین امنیت آن باید بر اساس اعتماد دو طرفه باشد . زمانی که به بخش خصوصی اعتماد شد مطمئنا صفر تا صد را انجام می دهد و راه نجات اقتصاد ایران همین است.
وی اضافه کرد: زمانی که سیستم امنیت کشور در کنار بخش اقتصادی قرار می گیرد کشور با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.باید فکر اساسی برای بخش خصوصی کرد تا بی دغدغه بتواند کار خود را انجام دهد باید به این نکته توجه کرد که قراردادهای یکساله و دوساله هیچ سود و فایده ای نخواهد داشت.
کولیوند در پایان عنوان کرد: اقتصاد کشور با دست اندازهای زیادی که در مقابل ما وجو دارد با مشکلات بزرگ روبرو خواهد شد. در نتیجه قطب عظیمی که در استان البرز در حال شکل گرفتن است و بحث پارک های متعدد و منطقه ی اقتصادی پیام می تواند فضای اقتصادی کشور و سپس استان را متحول کند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 713111
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.