مهرداد بابایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از ظهر روز شنبه 24 تیرماه 2 حادثه در جاده چالوس رخ داد ، در حادثه اول، به دنبال تصادف پراید و تویوتا در جاده چالوس ، پیچ درده، 4 نفر دچار صدمات شدید شدند که همگی توسط بالگرد پایگاه هوایی اورژانس 115 البرز به بیمارستان البرز منتقل شدند.
همچنین حادثه دوم ، یک حادثه شغلی مربوط به کارگاه راهداری در جاده چالوس بود که یک مصدوم پس از تثبیت شرایط حیاتی در درمانگاه سیرا ، توسط بالگرد، به بیمارستان البرز منتقل شد.
سه شنبه 27 تیرماه تصادف بین پراید و پرادو در جاده کرج -چالوس، بالاتر از حسنکدر، دو مصدوم به جا گذاشت که ایشان نیز ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط بالگرد اورژانس هوایی البرز به بیمارستان البرز منتقل شدند.
بعد از ظهر پنجشنبه 29 تیرماه نیز پس از برخورد شدید دو خودرو پراید و تیبا در جاده چالوس، آسارا ، 7 تن مصدوم شدند که 4 نفر از مصدومین که وضعیت حادتری داشتند توسط بالگرد و 3 تن دیگر توسط آمبولانس به بیمارستان البرز کرج اعزام شدند.
ظهر دیروز جمعه نیز پس از واژگونی خودروی ام وی ام در جاده اشتهارد ، 7 نفر مصدوم شدند.
پس از اعلام حادثه به مرکز اورژانس115 البرز ، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. 2 نفر از مصدومین که به شدت از نواحی مختلف آسیب دیده بودند ، نیازمند اعزام سریع و شروع اقدامات درمانی و جراحی در مرکز درمانی تخصصی بودند که در کمترین زمان ممکن به بیمارستان البرز کرج منتقل شدند و 5 تن دیگر توسط آمبولانس به بیمارستان الزهرا در شهرستان اشتهارد منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.