به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضاحسینی در بازدید از معابر و خیابان های مناطق 6 و 7 شهرداری کرج با تاکید بر مطلب فوق، اظهار داشت: با توجه به بافت قدیمی برخی معابر و خیابان ها، و ضرورت توجه به سهولت در تردد شهروندان به ویژه معلولین، بهسازی معابر شهری باید در دستور کار مناطق 12 گانه قرار گیرد.
این مسئول با اشاره به اینکه نواقصی در برخی معابر و جدولگذاری ها در مناطق 6 و 7 مشاهده می شود، عنوان کرد: هماهنگی های لازم با متولیان و مسئولان مربوطه جهت رفع این نواقص صورت گرفته است و شهرداری کرج به شدت پیگیر رفع معضلات خواهد بود.
وی در ادامه بازدید، روند فعالیت های عمرانی در پارک ظفر را مورد بررسی قرار داد و افزود: نکات لازم جهت تسهیل در تردد معلولین تذکر داده شده و مسئولین مربوطه موظف هستند که این نکات را در دستور کار خود قرار دهند.
قائم مقام شهردار کرج با بیان اینکه ضوابط و قوانین مربوط به استاندارد سازی معابر به مناطق 12 گانه ابلاغ شده است، عنوان کرد: برای بررسی اقدامات مناطق در این زمینه، ناظرینی مشخص شدند و روند عملکردی مناطق را در خصوص رعایت ضوابط و قوانین ابلاغ شده بررسی می کنند.
رضاحسینی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه رفع اشکلاتی که از گذشته در ساخت معابر بوده در دستور کار قرار مناطق قرار گرفته است، اضافه کرد: رفع این اشکالات زمان بر است و از شهروندان می خواهیم تا نسبت به اصلاح کامل معابر صبور بوده و ما را در ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 700537
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.