به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی در نشست با اعضای انجمن های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز که عصر چهارشنبه در حوزه استاندار برگزار شد با بیان اینکه هنر و جامعه ارتباطی تنگاتنگ و دوسویه دارند افزود: بده بستان مابین جامعه و هنر به قدری بدیهی است که به لحاظ مفهوم نخستین به چشم نمی آید.
وی ضمن قدردانی از حضور موثر هنرمندان و اصحاب رسانه در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ادامه داد: این انتخابات باشکوه تجلی اتحاد، انسجام، آگاهی و شعور بود.
حقیقی گفت: مشارکت 79 درصدی مردم استان البرز در انتخابات بسیار معنادار بود که در نهایت نیز 68 درصد آرا به دکتر روحانی تعلق داشت و در این روند نقش پررنگ رسانه ها و هنرمندان بر هیچ کس پوشیده نبود.
وی به لزوم بهره مندی از هنرمندان بومی استان اشاره کرد و افزود: برخی از هنرمندان ارزشمند البرزی در سایر استان ها فعالیت دارند که باید با اهتمام ویژه ای بستری برای حضور آنها در داخل استان فراهم شود و مدیران دستگاه های اجرایی استان از هنر این افراد در ابعاد مختلف بهره برداری کرده و تعامل متقابلی با آنها داشته باشند.
معاون استاندار اضافه کرد: در ابعاد مختلف برخی امور از گذشته بدرستی نهادینه نشده بنابراین برای تحقق آنها قدری زمان نیاز است که درصدد فراهم کردن زیرساخت های لازم در این رابطه هستیم.
وی افتتاح خانه جوان را برای جوانان استان فرصتی مغتنم دانست و گفت: در چنین بستری جوانان می توانند توانمندی های خود را تقویت کرده و در آینده با اعتماد به نفس بیشتری در مسند های مدیریتی تکیه بزنند چراکه جوانان ثروت و فرصت ملی محسوب می شوند و ما باید فضای لازم را برای رشد و شکوفایی آنها فراهم کنیم.
حقیقی افزود: درخواست های هنرمندان و اصحاب رسانه پیگیری می شود ولی نیاز است که این قشر فرهیخته در ابعاد مختلف برای رشد و شکوفایی استان گام بردارند و مسئولان را در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی یاری دهند.
وی با بیان اینکه رسانه های پل ارتباطی مستحکمی بین مردم و مسئولان هستند خاطرنشان کرد: بر این اساس نیاز است که اصحاب رسانه با جدیت و تعصب بیشتری نسبت به انعکاس دستاوردها و توفیقات نظام بپردازند.
معاون با اشاره به اینکه از انتقاد بر مبنای منطق استقبال می شود گفت: مدیری که از انتقاد گریزان باشد جوهره مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را ندارد بنابراین باید با رفتار نیک و به دور از اهداف جناحی، منصفانه و به دور از عوام فریبی خواستار پاسخگویی مدیران بود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 700430
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.