به گزارش ایرنا، این تجمع در قالب راهپیمایی بانوان و با سر دادن شعارهای در خصوص دفاع از حجاب و عفاف در مسیر فلکه اول تا کانال فردیس برگزار شد.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس در حاشیه این همایش با اشاره به هفته عفاف و حجاب، به خبرنگار ایرنا، گفت: 21 تیر ماه سالروز به شهادت رسیدن معترضان به کشف حجاب توسط حکومت رضاخان پهلوی در مسجد گوهرشاد است که این روز به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده و افتخاری برای زنان مسلمان ایران است.
محمدرضا فلاح نژاد افزود: بانوان شهرستان فردیس با حضور در این راهپیمایی که گامی بزرگ در عرصه فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب برداشته و به ترویج عفاف و حجاب در جامعه کمک خواهند کرد.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: دستگاه های متولی و فرهنگی شهرستان روی موضوع فرهنگی و حجاب و عفاف کار می شود هم مردان و بانوان رعایت مسایل مرتبط با عفاف و حجاب را داشته باشند.
رییس اتحادیه پوشاک و قماش فروشان شهرستان فردیس نیز گفت: تجمع حافظان حریم خانواده با هدف نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی اسلامی برگزارشد.
شمسی سخایی افزود: پیام زنان مسلمان کشور ایران به ویژه زنان شهرستان فردیس با برگزاری این همایش به تمام جهانیان این است که زن مسلمان ایرانی به عنوان الگویی بهتر برای ارائه به جهان معرفی می شود.
در حاشیه این راهپیمایی نمایشگاه حجاب و عفاف با همکاری بسیج جامعه بانوان و آموزشگاه صنایع پوشاک طراحی دوخت و صنایع دستی حسینی برپا شده بود.
اجرای گروه تئاتر ،توزیع بروشورهای مرتبط با حجاب و عفاف از جمله برنامه های این همایش بود و در پایان به نمایندگی تعدادی از بانوان محجبه فعال فردیس تجلیل شد.
همایش بزرگ حافظان حریم خانواده با همکاری سپاه ناحیه امام رضا(ع)،اتحادیه پوشاک ،بسیج اصناف و اداره ارشاد شهرستان فردیس برگزارشد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.