به گزارش ایرنا، رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش وپرورش استان البرز در این همایش گفت: قوانین و آئین نامه های اجرایی مدارس نقشه ی راه مدیران فضاهای آموزشی است که باید به آن نگاه ویژه ای شود.
حسن تقی لو افزود: برای آگاهی بخشی به مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی ابتدایی در آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج این برنامه آموزشی با موضوع ' آشنایی با قوانین تخلفات اداری' را در دستور کاری برنامه آموزشی قرار دادیم تا مدیران شناخت بیشتری نسبت به قوانین مدارس پیدا کنند.
وی بیان کرد: قوانین و آئین نامه های اجرایی مدارس از مهمترین مواردی است که نیاز به مطالعه دقیق مدیران دارد.
وی تصریح کرد: تسلط مدیران مدارس بر قوانین و آئین نامه ها، یکی از نشانه های توانمندی مدیران مدارس از جمله در آموزش و پرورش استان البرز محسوب می شود.
تقی لو در ادامه رعایت سلسله مراتب اداری را در فرآیند کاری آموزش و پرورش مهم دانست و اضافه کرد: اولین تکلیف هرکارمندی در نظام اداری این است که براساس مسئولیتی که به او واگذار شده باید برنامه ها و فعالیت خود را انجام دهد.
وی گفت: شرط فعالیت مدارس غیردولتی داشتن مدیر بوده وبراساس ماده 5 آئین نامه اجرایی مدارس انتخاب مدیر از اولویت اصلی تشکیل مدارس غیر دولتی است.
وی خاطر نشان کرد: به منظور افرایش آگاهی مدیران مدارس ، این نشست آموزشی در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز به اجرا در می آید.
استان البرز 2 هزار و 443 مدرسه دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.