علی سالارکیا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد حامیان البرزی طرح اکرام ایتام و محسنین از مرز 30 هزار نفر گذشت و7 هزار و 745 حامی جدید در طرح اکرام و محسنین و در طول ماه مبارک رمضان از طریق پایگاه های کمیته امداد به جمع حامیان البرزی پیوستند.
وی ، طرح اکرام ایتام را با سابقه 17 سال اجرا، موفق ترین برنامه کمیته امداد برای جذب مشارکت مردم نیکوکار به منظور کاهش فقر در بین جامعه هدف این نهاد دانست.
سالارکیا گفت: تمام ایتام زیرپوشش کمیته امداد البرز هر یک دارای چند حامی هستند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی ، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان مرتفع می شود.
وی تاکید کرد: خیران علاوه بر مساعدت های نقدی ماهانه، می توانند در زمینه تامین پوشاک، مواد غذایی ، خدمات مسکن ( خرید و ساخت ، ودیعه مسکن)، هزینه درمان، تجهیزات آموزشی ، فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و تأمین جهیزیه ایتام حمایت کنند.
سالارکیا بیان کرد : مردم نوعدوست البرز در صورت تمایل می توانند با حضور در دفتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد یا تماس با شماره 02632820022 در این طرح ها ثبت نام کنند.
مدیرکل کمیته امداد البرز،گفت: حدود 2هزار و 200 یتیم مشمول طرح اکرام ایتام و بالغ بر دو هزار و 500 فرزند خانواده های نیازمند مشمول طرح محسنین در البرز توسط خیران حمایت می شوند.
8029/ 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.