خسروساکی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است که هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.
وی اظهار کرد: قدس، قبله اول مسلمانان و قلب کنونی آنان است زیرا ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم.
وی بیان کرد: قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.
وی با اشاره به اینکه بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیر فرزانه در جهان اسلام دانست یاد آور شد: قدس را باید ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی ،مردم مسلمان و ستمدیده جهان قلمداد کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس تجلی آرمان های فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن است.
ساکی در ادامه به ابراز تنفر و خشم از جنایات ددمنشانه و کشتن کودکان معصوم بی گناه به دست رژیم غاصب اسرائیل پرداخت و اضافه کرد: از همه مردم به ویژه فرهنگیان بصیر و آگاه البرز دعوت به عمل می آید تا با حضور پرشور در صفوف راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان شرکت کنند.
وی اضافه کرد: همه می آئیم تا در این روز با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز ، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.