سیدجواد موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین حادثه حدود ساعت 11 پیش از ظهر امروز در باغی به وسعت 5 هزار متر مربع در جاده محمد شهر کرج شهرک بذر ونهال رخ داد که آتش نشانان از 2 و ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام و پس از تلاش فراوان نیروها ، حریق اطفاء و از سرایت حریق به باغ های مجاور جلوگیرشد.
وی ادامه داد: حادثه دوم حدود ساعت 12 امروزدر باغی به وسعت حدود 13000 متر مربع در شهرستان فردیس به قوع پیوست که بلافاصله از 2 ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام و پس از 4ساعت عملیات ، با تلاش فراوان نیروها و آبگیری متعدد خودروها، حریق اطفاء و از سرایت به باغ های مجاور جلوگیری به عمل آمد.
موسوی از باغداران و گردشگران خواست با توجه به گرم شدن هوا و خشکی علوفه ها و گیاهان از افروختن آتش در این مکان ها خودداری کنند.
وی اظهار داشت: در حادثه دیگر براثر واژگونی خودرو (دوو سیلو ) به جهت انحراف به راست در حاشیه بزرگراه تهران - کرج و درمحدوده پل کلاک کرج 3نفر شامل یک 1مردو 2 زن از سر نشینان آن محبوس و مجروح شدند که برای نجات آنان از دو ایستگاه عملیاتی نیروی امدادی به محل حادثه اعزام شد که این افراد به بیمارستان انتقال یافتند.
مسئول روابط عمومی آنشانی کرج گفت: همچنین امروز چهارشنبه براثر برخورد خودرو پژو 206 با درخت راننده آن محبوس و مصدوم شد که توسط آتش نشانان فرد مصدوم از خودرو خارج و دراختیار ماموران اورژانس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: این حادثه عصر امروز در مهرشهرکرج - بلوار شهرداری رخ داد.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.