به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی اصغر کمالی زاده این مطلب را عنوان کرد و ادامه داد: کیفیت اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهری است از جمله تاکیدات مدیریت شهری کرج در دوره چهارم شورای اسلامی شهر بوده که رعایت این امر موجب پیشگیری از دوباره کاری ها و کاهش هزینه های شهری در این کلانشهر شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: لحاظ کردن موضوعات کمی و کیفی در اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی کرج در حیطه اقدامات شهری از ملزومات مدیریت شهری این کلانشهر طی مدت زمان مذکور به شمار می رود که این مهم نشان از آن دارد این مجموعه مدیریتی علاوه بر توجه به اصول اقتصاد مقاومتی در بهره برداری از پروژه ها، عمل بر اساس استاندارهای روز جهانی را محقق ساخته است.
کمالی زاده بیان کرد: ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های شهری در کنار توجه به کیفیت از دیگر ملاک های مهم مدیریت شهری کرج بوده و هدف از توجه به سرعت و کیفیت پروژه ها رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و خدمت رسانی بی نقص است.
این مسئول یادآور شد: روند اجرای پروژه های عمرانی در کرج طی چهار سال گذشته با بهره برداری از تقاطعات غیر همسطح و پل های متعدد بسیار مطلوب بوده و با راه اندازی طرح های مذکور معضل ترافیکی شهر تا حد چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 674570
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.