به گزارش ایرنا، روزنامه پیام آشنا این مطلب را به قلم حسین سیمایی در ستون یادداشت خود به رشته تحریر درآورده است.
در بخشی از این مطلب آورده شده: هر ساله که به فضل پائیز وارد می شودیم آلودگی هوا در صدر بنرهای رسانه قرار می گیرد و مدیران محیط زیست، بهداشت، معاینه فنی و کنترل کیفیت هوا بیدار می شوند و به دنبال راه حل برای این مساله می افتند.
مساله آلودگی هوا مساله ساده ای نیست که تصمیم گیری در مورد آن نیازمند تصمیم هایی مجرد و انفرادی باشد و به صورت یکنواخت و عادی انجام گیرد، تصمیمات یک سازمان و به نوعی کاهنده نشانه های مساله برای رفع آلودگی هوا مصداق ندارد و نباید انتظار داشت که این مشکل با بستن مهدهای کودک، مدارس ابتدائی و راهنمایی،گسترش محدوده زوج و فرد و لغو فروش طرح ترافیک رفع گردد.
بنابراین مدیرانی که در صدر رفع آلودگی هوا می باشند می بایست به دامنه تغییرات رفتاری مورد نظر خط مشی در گروه هدف که از عوامل کلیدی تعیین کننده سطح دشواری است که اجرای خط مشی با آن روبروست توجه نمایند.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.