به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه به تلاش کور دشمنان کوردل برای حمله به حرم مطهر بنیانگذار انقلاب و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مملکت ما از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، همواره درگیر رخدادهایی از این دست بوده که خرابکاری های منافقان، ترورهای متعدد شخصیت های برجسته سیاسی، انقلابی و علمی، بمب گذاری و برنامه ریزی های فراوان در زمینه تخریب فرهنگی، از آن جمله بوده است.
فیروزگاه اذعان داشت: ملت و کشور ما پیوسته برابر این رخدادها مقاومت کرده و روزهای سخت و تلخ زیادی را تجربه کرده است. از این رو به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، ما از این ترقه بازی های دشمنان نمی ترسیم و با هر تحرک آنها، قدرتمندتر و با اراده تر از قبل گام برمی داریم.
وی با یادآوری اینکه ما به تازگی سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب را پشت سر گذاشته ایم، خاطرنشان کرد: داغ فراق امام خمینی(ره) به عنوان پدر انقلاب و پدر معنوی همه ما، پس از سال ها هنوز برایمان تازه است و تجدید پیمان با رهبر کبیر انقلاب در 14 خردادماه هر سال، موجب تقویت روحیه و ابرام بر پیمان ها و اهداف نظام می باشد.
به گفته فیروزگاه، از این رو سعی وقیحانه و در عین حال کودکانه دشمن برای آسیب زدن به مردم و نظام، تنها چند روز پس از سالگرد رحلت ایشان، تلاشی عبث بود که با هوشمندی و درایت جان برکفان کشور اسلامی ایران، از جمله سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج)، با قدرت سرکوب شد.
رئیس اسبق شورای اسلامی شهر کرج، خاطرنشان کرد: به طور قطع این حرکت گروه تکفیری داعش و سرکردگان آن از سوی نیروهای جان برکف انقلاب اسلامی ایران بی جواب نخواهد ماند و داغی که بر دل خانواده های شهید ترور گذاشتند، با داغی بزرگتر بر دل دشمنان پاسخ داده خواهد شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 670241
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.