عباس سلطانیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آزمون صرفا برای دانش آموزان پایه یازدهم در البرز برگزار می شود.
وی اظهار کرد: مطابق دستورالعمل ، ثبت نام دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت از روز چهارشنبه هفتم تیرماه 96 آغاز و تا چهاردهم تیرماه در مدارس نمونه دولتی مورد تقاضای داوطلب ادامه دارد.
وی از نداشتن ترک تحصیل و مردودی در هریک از رشته های پایه دهم، قبولی در تمامی دروس پایه دهم در امتحانات خردادماه با حداقل معدل کل 17 بعنوان شرایط شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان های دوره دوم متوسطه نظری یاد کرد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: داوطلبان فقط مجاز به ثبت نام در مدارس نمونه دولتی منطقه محل تحصیل فعلی خود می باشند.
سلطانیان در ادامه به منبع سؤالات آزمون که از کتاب های پایه دهم سال تحصیلی 96-1395 می باشد اشاره کرد و خاطر نشان شد: دانش آموزان می بایست به 120 سؤال پاسخ دهند.
وی یاد آور شد: گزینش دانش آموزان در آزمون تکمیل ظرفیت پایه یازدهم بر اساس میانگین نمره آزمون و معدل کل پایه دهم ' 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد معدل کل پایه دهم' می باشد.
سلطانیان گفت: این آزمون در تاریخ 96.4.23در دبیرستان نمونه دولتی محل ثبت نام دانش آموز متقاضی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: دانش آموزان متقاضی ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی می بایست نمون برگ ثبت نام آزمون را در زمان ثبت نام تحویل گرفته و با دقت تکمیل و به همراه دو قطعه عکس ،کارنامه کامپیوتری پایه دهم و فیش واریزی به مبلغ 110000 ریال به حسابی که از طرف منطقه اعلام خواهد شد ،تحویل دهند.
این مسئول اضافه کرد: ظرفیت و رشته های مورد پذیرش در زمان ثبت نام توسط دبیرستان نمونه دولتی محل ثبت نام اعلام خواهد شد.
سلطانیان افزود: استان البرز دارای 12 دبیرستان نمونه دولتی دوره دوم متوسطه نظری( 6 دبیرستان پسرانه و 6 دبیرستان دخترانه) است که در سال تحصیلی جاری 3642 دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.