به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران استان البرز که در خصوص پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: فردا 28 اردیبهشت ساعت 8 صبح سکوت تبلیغاتی آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه ساعت 8 صبح روز 29 اردیبهشت رویداد مهم انتخابات با امانتداری کامل در کشور از جمله البرز آغاز خواهد شد، افزود: در البرز بر اساس سرشماری نفوس و مسکن 2 میلیون و 712 هزار و 400 نفر جمعیت وجود دارد که از این میزان یک میلیون و 612 هزار 430 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: از مجموع افراد یاد شده 37 هزار و 703 نفر رای اولی هستند.
حقیقی با تاکید بر اینکه هزار و 283 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و هزار و 286 صندوق برای انتخابات شورای شهر و روستا در نظر گرفته شده است، گفت: در 6 شهر استان انتخابات به صورت تمام مکانیزه برگزار و 18 هزار نفر در استان در خدمت مردم خواهند بود.
وی با بیان اینکه امروز اعضای شعب و طرح امنیتی در خصوص انتخابات مصوب شده و مشکلی در رابطه با برگزاری انتخابات وجود ندارد، تصریح کرد: بدون شک رعایت قانون در تمامی شرایط الزامی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: هر گونه اطلاعیه و اخبار در خصوص انتخابات صرفا از ناحیه رئیس ستاد انتخابات استان اعلام خواهد شد در غیر این صورت اخبار ارزش خبری قانونی نخواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد بستر برای مشارکت گسترده مردمی در عرصه انتخابات تمهیدات لازم اندیشده شده است.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.